Případová studie
Výchozí situace: Společnost Účetnictví On Line a.s. se dlouhodobě stará o více než 5000 klientů v Česku a na Slovensku. Tito podnikatelé a firmy mají jedno společné – spolehlivě vedené účetnictví a stabilní zázemí. Z této myšlenky vznikl UOL Market, online platforma, která má klientům pomoci najít si navzájem nové obchodní partnery a posílit spolupráci v rámci „UOL rodiny". Požadavky klienta zahrnovaly:
- - Vytvořit webovou aplikaci s možností registrace a přihlášení uživatelů.
- - Zajistit, aby členové mohli vyplnit svůj profil, prezentovat služby a zadávat nabídky i poptávky.
- - Poskytnout přehledné vyhledávání a kategorizaci firem dle oborů.
- - Umožnit klientům UOL inzerovat zdarma, zatímco neklienti mohou využít placený vstup.
- - Zachovat uživatelskou přívětivost a jednoduchost celého procesu (registrace, vložení inzerátu, reakce na nabídky/poptávky).
- - B2B tržiště pro ověřené firmy: UOL Market propojuje tisíce podnikatelů z Česka i Slovenska a pomáhá jim navazovat nové spolupráce.
- - Jednoduchý networking a nové zakázky: Členové mohou během pár minut vložit poptávku či nabídku a okamžitě oslovit relevantní partnery.
- - Důvěra jako základ: Díky tomu, že jde o klienty UOL s prověřeným účetnictvím a férovým přístupem, je spolupráce mezi členy bezpečná a spolehlivá.
- - Rozšíření komunity UOL: Nejen klienti, ale i externí firmy mají možnost se přidat a přinést komunitě něco navíc.

Líbí se vám naše práce? Rádi se podíváme i na váš projekt.
Pošlete nám formulářem zprávu