Byznys v digitálním světě
Expertní znalosti a trendy, jak efektivně využít digitální technologie ve vašem podnikání
Jak na úspěšný firemní web, který bude pracovat za vás
05 January, 2022
Úspěšný firemní web je snem každého zadavatele webových stránek. Úspěšnosti (vysokého konverzního poměru chcete-li) ovšem nedosáhnete jen tak ani ze dne na den. O své webové stránky se musíte starat a postupně budovat uživatelskou základnu, která váš byznys s radostí a sama od sebe doporučí dál. Jak ale takový úspěšný web…
Co je doména, jak ji zaregistrovat a jak zjistit vlastníka?
06 November, 2021
Volba a pořízení domény patří mezi první a nejzásadnější kroky provozování vlastních webových stránek nebo e-shopu. Připravili jsme pro vás proto stručného průvodce světem internetových domén, který vám prozradí, co pojem internetová doména označuje, postup, jak doménu zaregistrovat i jak zjistit jejího vlastníka. Co je doména? Doménové jméno neboli doména…
Jak navrhnout CTA pro web nebo newsletter a zvýšit konverze
13 October, 2021
Dosáhli jste stabilní organické návštěvnosti webu nebo prokliků u newsletterů, ale stále se nemůžete zbavit nevalného konverzního poměru? Poradíme vám, jak navrhnout CTA pro webové stránky i newsletter, které zdvihne jejich úspěšnost. Jak navrhnout CTA pro web a newsletter Tematika CTA se točí kolem zaujetí čtenáře obsahu a následné přesvědčení…
E-shop na WordPressu: výhody a nevýhody WooCommerce
27 September, 2021
WordPress již řadu let patří mezi nejrozšířenější redakční systémy. Svou popularitu si vydobyl nízkými náklady, jednoduchým ovládáním a rozšiřujícími pluginy, které z původního blogovacího nástroje dokáží vytvořit nejrůznější webové produkty. Jedním takovým pluginem je i WooCoomerce. Díky WooCommerce, si můžete za několik minut vytvořit vlastní e-shop na WordPressu, a to…
Jak snadno zabezpečit WordPress login
10 September, 2021
WordPress je jedním z nejpoužívanějších nástrojů pro tvorbu flexibilních webových stránek a blogů. Právě tato popularita však WordPress dostává do užšího hledáčku hackerů. Je proto důležité klást důraz na jeho zabezpečení. Jedním z nejslabších článků tohoto redakčního systému je přihlašovací stránka. Jak snadno zabezpečit WordPress login? Čemu se při jeho…
3 způsoby, jak zvýšit konverze webu
23 July, 2021
E-mailová kampaň je efektivní způsob, jak zvýšit konverze webu. Jejím cílem je přimět odběratele newsletterů k činu! Většinou je činem míněna koupě nějakého zboží či služby nebo přímé kontaktování vás. Stejný výsledek očekáváte i v případě své online reklamní kampaně ve formě PPC nebo reklamních bannerů. Jak zvýšit konverze webu?…
Co je VPN a kdy ji použít k zabezpečení WordPress webu?
23 July, 2021
WiFi je dnes bezpochyby nejpoužívanějším prostředkem přístupu k internetu. Není se čemu divit, bezdrátové připojení je přístupnější, pohodlnější a praktičtější na používání. Na druhou stranu však přináší mnohem nižší úroveň zabezpečení. Největším nebezpečím jsou pak otevřené sítě, které nejsou zašifrované heslem. Existuje ovšem celkem snadný způsob, jak úroveň zabezpečení WordPress…
Co je PPC reklama a jak funguje?
23 July, 2021
PPC reklama dnes patří mezi nejpopulárnější formy propagace nabídky služeb nebo zboží na eshopech. Prozradíme vám, co přesně si můžete pod pojmem PPC reklama představit, jak funguje i od čeho se odvíjí její cena. Co znamená PPC reklama? PPC, z anglického Pay Per Click, je označení pro odkazovou reklamu, kde…
Vylepšete svůj e-mailový marketing automatizací
23 July, 2021
Většina těch, kteří v rámci své kampaně používají e-mailový marketing, se zaměřuje na pouhé pravidelné zasílání newsletterů nebo prodejních letáků. Přitom ale existuje způsob, jak e-mail marketing automatizovat a tím ho výrazně zefektivnit. Newslettery a automatizace Automatizace newsletterů a e-mailového marketingu obecně slibuje vysoké zefektivnění celého propagačního procesu. Automatizace, již…
Loajalita zákazníků aneb jak si znovu získat zákazníky
23 July, 2021
Loajalita zákazníků představuje první nakročení vstříc úspěšnému byznysu. Nezáleží na tom, zda nabízíte služby či prodáváte zboží, vždy by vaším cílem mělo být zaujetí zákazníka, budování vzájemných vztahů a opakované nákupy. Poradíme vám, jak si získat neaktivní zákazníky a znovu je proměnit v nakupující. Proč je loajalita zákazníků důležitá? Většina…