Jak na web
aneb Trendy a tipy pro váš online bysnys, webové stránky, webové aplikace, e-mailing a copywriting
Optimalizace obrázků pro web: formáty, velikost a kde je sehnat
01 June, 2021

Ilustrační obrázky a fotky jsou nedílnou součástí obsahu webových stránek. Na blozích zvyšují přehlednost i čtivost textů, na eshopech ilustrují nabízené zboží a na prezentačních webech pomáhají budovat dobré jméno firmy. Ve všech případech je ovšem nutné myslet také na jejich optimalizaci. Připravili jsme pro vás proto stručný přehled všeho,…
Aplikace a programy na zmenšení fotek pro web
27 May, 2021

Optimalizace obrázků či fotografií pro web je nedílnou součástí správy obsahu internetových stránek. Přichystali jsme pro vás proto přehled bezplatných i placených aplikací a programů, spolu s návodem, jak s nimi zmenšení fotek a grafiky pro web provést. Změna velikosti obrázku bez ztráty kvality Zmenšení fotek pro web je jedním z nejjednodušších způsobů,…
7 nástrojů pro UX testování a optimalizaci webů a eshopů
13 April, 2021

Dobrá uživatelská zkušenost se za posledních několik let stala prioritou číslo jedna a úspěšný web, eshop nebo aplikace se tak dnes již prakticky neobejde bez řádného UX testování a optimalizace. Připravili jsme pro vás tipy na 7 nástrojů, které vám s optimalizací mohou pomoct. Proč analyzovat a optimalizovat web? Hned na…
Jak, kam a kdy zálohovat WordPress web
12 April, 2021

Zálohování patří mezi nejzákladnější úkony správy webu nebo eshopu. Přesto však bývá často opomíjeno. V digitálním světě je, stejně jako v reálném životě potřeba myslet dopředu, a pojistit se proti potenciálnímu nebezpečí. Ve světě internetu a počítačů je tímto zabezpečením zálohování. Poradíme vám, jak často a kdy byste měli svůj…
Jak psát texty pro web efektivně? Zkuste to s personami
12 April, 2021
Co je bannerová reklama a jaké má praktické využití?
09 April, 2021

Masové rozšíření internetu s sebou přineslo řadu nových příležitostí propagace i zpeněžení obsahu. Online reklama se v zásadě vyskytuje ve třech podobách, a to v grafické, textové nebo jako video. S grafickou formou pak souvisí reklamní bannery. V čem bannerová reklama spočívá a jak s ní pracovat? CO JE BANNEROVÁ…
Co je PPC reklama a proč byste ji měli používat
09 April, 2021

PPC reklama je bezesporu jednou z neúčinnějších forem propagace prostřednictvím internetu. Má mnoho výhod, pro které stojí za to ji nepřehlížet. Nezapomeňte ovšem, že zásadním předpokladem její vysoké účinnosti je váš kvalitně vytvořený a aktuální web obsahující speciální prodejní stránky, na které bude reklama návštěvníky přivádět! Jaké výhody PPC kampaň…
Jaký je rozdíl mezi UX a UI designem?
23 February, 2021
Co je členská stránka a jak s ní začít
11 January, 2021

Způsob, jakým lidé využívají internet, se neustále vyvíjí. Evoluci podléhá i blogová komunita a weboví vývojáři. Obrovské popularity za posledních několik let nabraly takzvané členské stránky, co jsou zač a jak je založit? Jak začít se stránkou pro členy Členské stránky jsou weby, které návštěvníkům za poplatky nabízejí exkluzivní obsah…
Tipy pro obsah vašeho e-mailového newsletteru
11 January, 2021

Tvořit nestále čerstvý, aktuální a nápaditý obsah pro newslettery a web není jednoduché. Po počátečním nadšení, kdy nové texty vznikají každý den nebo týden, začne tvorba váznout. Témata se vyčerpají, inspirace dojde a nikdo neporadí, jak dál. Vidíme to denně na mnoha webech - jednoho dne rozesílání newsletterů ustane docela…