Jak na web
aneb Trendy a tipy pro váš online bysnys, webové stránky, webové aplikace, e-mailing a copywriting
Vývoj vlastního softwaru: jak uspět nad konkurencí
29 October, 2020

Rozvoj internetu spolu s rozšířením chytrých mobilních zařízení dávají dnes myšlence na vývoj vlastního softwaru potenciál milionového nápadu. Ještě před započetím projektu je však třeba důkladně znát jeho přidanou hodnotu a určit cílovou skupinu, která ho bude používat. Od toho se pak odvíjí i výběr partnera, který bude software vyvíjet,…
Jak vytvořit dobrý newsletter
15 October, 2020

Pokud se rozhodnete vytvořit si newsletter sami, držte se následujících doporučení: 1) Buďte struční Většina lidí se dnes cíleně vyhýbá čtení dlouhých textů. Neodraďte je tedy hned v začátku rozsahem svého textu! Opravdu kvalitní newsletter vytvoříte tak, že jej naplníte stručným a výstižným obsahem. Podstatné informace nikdy nevydají na mnoho…
Newslettery
15 October, 2020

Newslettery (angl., elektronické letáky) jsou pravidelně rozesílané emaily těm, kteří o to mají zájem. Představují rychlý, velmi levný a zcela přímý způsob propagace firmy i nabídky zboží. Co jsou newslettery Kvalitní newslettery jsou ne příliš dlouhé emaily se zajímavou náplní. Měly by obsahovat: skutečně hodnotné informace, které si čtenář rád…
Seznamy pro rozesílání e-mailů, které byste měli mít
15 October, 2020

Rozesílání informačních a propagačních emailů na adresy, které vám na sebe zákazníci dobrovolně poskytli, by mělo patřit mezi základní stavební kameny vašeho internetového marketingu. Email je dnes vedle osobní komunikace hlavním dorozumívacím způsobem. Emailovou komunikaci považuje většina lidi za seriózní a bezpečnou. Je tudíž správné postavit propagační strategii mj. na…
Proč používat reklamní banner
15 October, 2020

Prostřednictvím internetu probíhá ve světe den ode dne více a více nákupních rozhodnutí a abyste sami sebe dobrovolně nevyřadili z boje o klienta, nesmíte internetovou reklamu opomíjet. Jednou z nejúčinnějších forem internetové reklamy je stále reklamní banner. Výhody banneru Reklamní banner se vždy nachází na psychologicky nejzajímavějších místech každé www…
Dva způsoby využití automatizace v emailovém marketingu
15 October, 2020
4 tipy, díky kterým bude analýza vaší cílové skupiny efektivnější
05 October, 2020

Znalost a průběžná analýza cílové skupiny jsou zásadními kroky na cestě za vytvořením úspěšného webového projektu. Charakteristika cílové skupiny by přitom měla sloužit jako vodítko pro stanovení cílů webu, e-shopu nebo aplikace a určovat tak jejich podobu i požadavky na funkce. Dnes si představíme 4 tipy, které vám pomohou vaše…
Jak využít automatické série emailů pro zvýšení prodeje
27 July, 2020

Automatické emailové série (autorespondery) jsou silnou moderní zbraní každého emailového marketingu. Lze je využít různě. Mnohdy je to pouze otázka kreativity zadavatele takových marketingových zpráv. Jednou z oblasti, kde by rozhodně neměly být tyto automatizované emaily nevyužity, je oblast předprodejních aktivit a oblast péče o klienty po následném prodeji. Předprodejní…